Gå till innehåll
lördag 15 februari 2025
Olles

Regnkläder

Rekommendera Poster

Skulle behöva regnkläder till barnen 8 och 9år. De seglar inte särskilt mycket och jag har inte lust att köpa några dyra. Har någon bra tips. Tacksam

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Galonregnställ från sportaffären eller H&M duger säkert fint. De är säkert i ruffen om de regnar ändå?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, vad är bäst midje eller hängselbyxor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en smakfråga. Hängselbyxor kanske håller tätare då dem inte glider ner lika enkelt som midjebyxor. Speciellt för livliga barn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ingen som har bra tips på märken? Har för mig att h&m har fått dåligt test betyg. Tror även att det fåt bli hängselbyxor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

H&M vann råd & röns test för två år sedan: http://www.radron.se/templates/test____4698.asp

Mina barn har haft dem och det har funkat bra. Men det har alla andra gjort också, från Polarn o Pyret till Kapp Ahl både galonställ och s k andaskläder.

Nu är inte mina barn så där jättedelaktiga i seglingen om det regnar mycket så deras kläder ställs det inte så stora krav på heller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack, det får nog bli någon form av galonställ. Litar inte riktigt på andaskläder till barn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

jag har några småbarn men jag behövar aldrig bry mig om vad det är för märke på kläderna. barnen bryr sig inte om det. och innan barnen slitit ut våra billiga kläder är kläderna redan för små.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...