Amator 0 Postad 9 Maj , 2006 Hej. Har en Crescent Ht-525. Skulle gärna vilja ha ett stävskydd eller vad det kan heta i rostfri plåt. Det skulle skydda fören från att få små skador från järnskodda bryggkanter mm. Har frågat runt i min omgivning och flera säger att de själva letat men inte funnit någon som säljer sådana. Finns det någon i MG´ s forum som vet var man kan köpa ett sådant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 9 Maj , 2006 Menar du ett sånt här? Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amator 0 Postad 9 Maj , 2006 Hej Sten och tack för ditt svar. Nej jag tänker mig något enklare och smalare som bara skyddar själva stävspetsen ovanför och nedanför dragöglan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 9 Maj , 2006 Hej, Kolla på detta stävdyneprojektet: länk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 9 Maj , 2006 Hör med Ö-Metall, de kanske har nåt som kan passa dig. http://www.ometall.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amator 0 Postad 9 Maj , 2006 Hej, och tack till alla som har svarat, jag skall verkligen följa upp och kolla alla tips. MVH JEB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Maj , 2006 Jäklar vad fin du fått till din båt! Grattis du! Kollade ditt fotoalbum, inget dåligt projekt!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser