Storis 0 Postad 8 Maj , 2006 Jag ska beställa lite delar till mitt drev och då tänkte jag använda www.drevdelar.se är det någon som har beställt därifrån? Vad har ni erfarenheter av dom angående leveranstid,bemötande etc. etc. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 8 Maj , 2006 Jag har själv inte beställt, men var intresserad av en grej som dom hadde. Då var dom både trevliga och hjälpsamma med att förklara,beskriva mm. Dock köpte jag aldrig grejen, då mina projekt ligger på is ett tag. Så positivt bemötande och hjälp var det jag fick... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Deus 0 Postad 8 Maj , 2006 Bra bemötande, supersnabb leverans.. Delarna ser bra ut (Orbitrade).. Rekommenderas... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Storis 0 Postad 8 Maj , 2006 Låter trevligt ska beställa lite grejor omgående.. Är sugen på att få skruva ihop drevet och sjösätta...=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser