hustran 0 Postad 7 Maj , 2006 Efter att ha krupit under båten,ser jag att jag har ett litet jack i propellern.Mycket litet,men ändå.Brakar min motor ihop nu?Har inte gått på grund .Måste varit nåt i vattnet.Läste nånstans att det kan bli vibrationer,så hela härlighetenförfars.HJÄLP! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Maj , 2006 Ingen risk att hela härligheten förfaras så länge du håller igång med vibrationer.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 7 Maj , 2006 Typ,den Norska med treorör?Vad hjälper det min motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 7 Maj , 2006 du får hålla mig i handen när du startar hustran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 7 Maj , 2006 Tack!Få se nu om det hjälper.(för eller emot vadå?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 7 Maj , 2006 kan väl slita lite extra på lager och packboxar. känns det bra när du sitter ned kanske du ska balansera propellern. du gilla ju att läsa, här finns en del om propellrar http://www.boatfittings.com/docssv/motor/propeller/propallminfo.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 7 Maj , 2006 Tack,Finn speed,för upplysningen.Känns faktiskt bra att sitta ned.Än så länge.....Oj!Hur skall det här gå Fortlöpandes? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 7 Maj , 2006 rillez är inte så mycket att hålla i hand, han tror inte att det finns något värre än storsjöodjuret Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 7 Maj , 2006 Jag tror att det gör det.Men nu kommer jag att sitta ned....länge......o....hårt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Maj , 2006 Ingenting...men du kommer tänka på ngt annat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Maj , 2006 O du satt o tänkte på stigningen direkt du...o snackar om glapp i lagren...hrmm.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 7 Maj , 2006 Jaha .. vad tror du själv ? Som på bildäck , även dom ska vara ballanserade annars vibbar det för j-ligt. Kan inte vara bra för lager och annat mekaniskt .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser