kallekanin 0 Postad 7 Maj , 2006 Hej alla kloka båtägare! Ska försäkra min båt och behöver veta vilken årsmodell min Evinrude 15 är. Model no. är 155B65C Men jag kan inte finurla ut vilken årsmodell det är på det nummret. Någon som har något smart svar om vilken motor jag har? Vilken årsmodell? Årsmodellsbeteckningar finns här: http://www.marinshopen.se/guide/guide.htm Men som sagt, jag fattar ingenting. Mycket tacksam för kloka förslag. Mvh. Mårten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 7 Maj , 2006 155B64-155B65 15 1975 Borde vara 1975, vad c står för vet jag inte men ovanstående info fanns på din länk! Mvh gerjoh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallekanin 0 Postad 7 Maj , 2006 Tack för det. Jag borde kanske gå till optikern och kolla synen. Tack / Mårten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antenn 1 Postad 7 Maj , 2006 Du kan även kolla på www.marinshopen.se tror du kanske kan hitta vilken årsmodell du har... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
borgis 0 Postad 10 Maj , 2006 Det är en 75:a enl marinshopens lista och C:et står för rotationsriktningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser