kenta_b 0 Postad 6 Maj , 2006 Jag ska förhoppningsvis snart få ordning på skrovet på min Pacific 25:a. Väntar på att den ska torka ur efter blästring. Drog i gång lite för mycket jobb och får betala med sen sjösättning, men så är det väl med nybörjarentusiasm. Till min fråga. Kan någon tala om hur man bäst tätar en skrovgenomföring. Packning, tätningsmassa....? /Kenta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 7 Maj , 2006 Ja, sikaflex 291 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christian52 0 Postad 7 Maj , 2006 Hej Kenta. Inte kladda med sikaflex.Det finns silikonduk mycket bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christian52 0 Postad 7 Maj , 2006 Hej Kenta. Inte kladda med sikaflex.Det finns silikonduk mycket bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kenta_b 0 Postad 12 Maj , 2006 Siliconduk tilltalar mig. Mindre kladd och enklare att demontera om det blir nödvändigt. Är duken lika pålitlig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 12 Maj , 2006 Det går inte bottenmåla på siliconduken, använd Sika så sover du lugnt.mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kenta_b 0 Postad 17 Maj , 2006 Tackar för tipsen. /Kenta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser