Gå till innehåll
fredag 14 februari 2025
Stevemedselcon

Tjatigt....

Rekommendera Poster

bara Biltematrådar...ska vi se vad båtägarna gillar Clas Ohlsons prylar då? Såg dom hade en hel hyllrad med propblad till propulse bland annat...det måste ju innebära att den går sönder ofta...en liten käck katalog tog jag med hem oxå därifrån...Båt & Fritid heter den...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja,å sen de som inte bidrar me nåt praktiskt, utan bara använder forumet till å bladdra...tare inte så hårt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja propulse lär man väl ha en hel uppsättning reservblad me sej om man ska ta sej från punkt a till punkt b.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men om man skaffar sjökort, så kan man välja att köra runt stenarna.

Då måste propellern hålla mycket bättre......

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

O jag som tänkte det kunde varit ett tips för typ snikar som dig!! Var det inte du som shoppade dunkar på Biltema?? Ett tips: Clas Ohlson säljer plastdunkar som inte flagnar!2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Näää....

Däremot har jag och tankat traktorn med jeepdunkar från Biltema!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

fasen...ralle måste vara ute o åka traktor ännu!!! Biltemas prylar funkar! Vi skippar Clas Ohlson då va`???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tackar vettja Watski.. Svindyrt och inte alltid fullt så bra..

Ja traktorn verkar gå bra på jeepdunkar, undrar hur mnga dunkar den drar i timmen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

rätt många tror jag, bara att räkna. dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk. Säkert mer än hundra i minuten. det finns också båtar som går på dunkar. kör man på biltema dunkar blir ljudet lite annorlunda mer typ junk-junk-junk-junk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som tur är finns andra än torrbollarhär på forumet.Att snacka om blöjbarn,känns fånigt förlegat.Min gamle far hade en underbar humor,fast han var besvärligannars.Hurra,fram för Humor o tjafs.Ni seriösabehöver ju inte läsa allt elände,eller hur?    hustran.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

Det är nog inte så allvarligt, så där sa äldsta barnet till det yngsta precis när han skippat blöjan. Det gick över när han började på dagis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Attan oxå...trodde vi skulle få ställa diagnos på han...menmen...hoppas han får dagisplats lite snabbt då!!14.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...