Gå till innehåll
söndag 29 december 2024
JohanHakansson

Äventyr/Långsegling/OpenOcean

Rekommendera Poster

Hej !,

Har hamnat i ett lite plötsligt brake i livet ... och tänkte därför realisera en dröm.  

Jag söker 1 till 2 personer, tjejer eller killar i ålder 30 - 40 med någon seglings erfarenhet för en spännande långsegling. Jag äger en utmärkt båt som prövats i en segling till Norge och tillbaka. Jag har tänkt mig det hela som ett projekt där vi planerar resmål och utrustar båten gemensamt. Båten är i gott skick men jag vill installera ytterligare utrustning för komfort/säkerhet. Förhoppningsvis blir detta arbete en rolig och lärorik process tillsammans. Totalt tänkte jag att äventyret kunde vara 4 till 6 månader men vem vet när det väl rullar igång :).

Min bakgrund i kort civilingenjör, dykare, paragliderpilot och flygplans pilot. Din bakgrund kan variera men drive och positiv attityd är ett måste. Jag räknar med gott liv ombord, matlagning fiske e.t.c. 

En drömrutt att börja med är till Norge via fjordar till Island för att upptäcka den Ön.

Jag befinner mig för närvarande utomlands men komm hem i början av Juni då det är tänkt att projektet skall börja.

Hör av er !

Mvh

Johan Håkansson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...