marbleman 0 Postad 3 Maj , 2006 Hej!Detta är bara ett litet tips, men ska ni köpa jeepdunkar för att förvara bensin i så köp dom inte på biltema. Färgen dom är lackerade med tål nämligen inte bensin...Klurigt va! Hällde idag över lite soppa ikväll och döm om min förvåning när jag fann röda skrynkliga gummiliknande flagor i trattfiltret. Fyra dunkar, alla med samma problem. Så imorgon blir det till att köpa nya soppa filter. Har sett exakt samma i andra butiker oxå då de har en lite korkad låsning av locket. (Men dom var ju billiga...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 4 Maj , 2006 Spillde du då? Dom är ju olackerade inuti. Jag har 4, men jag kör diesel i dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 4 Maj , 2006 Tjing. Mina är lackerade ned i halsen och på insidan av locket. Men även om färgen sitter på utsidan vore det ju praktiskt om den tålde bensin.Tjong... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 Maj , 2006 Om man söker på Biltema här på MG så förekommer ordet i 294 trådar....det måste innebära att det är båtägarnas mecka väl? Att vallfärda till Biltema o fynda!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Starkol 0 Postad 4 Maj , 2006 ja har haft en biltema dunk i 8 år nu har inte lossnat nån färg ännu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 4 Maj , 2006 Klart att det är så! Vissa är bara för stålta att erkänna det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NiclasV 0 Postad 4 Maj , 2006 Jag köpte också en för ett tag sedan. Fösta gången hanmnade lite skräp i trattsilen.Andra gången mindre och tredje gången såg jag ingenting alls. Jag tror inte heller det är någon fara att använda biltemadunkar. /Nic Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NiclasV 0 Postad 4 Maj , 2006 Jag köpte också en för ett tag sedan. Fösta gången hanmnade lite skräp i trattsilen.Andra gången mindre och tredje gången såg jag ingenting alls. Jag tror inte heller det är någon fara att använda biltemadunkar. /Nic Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 4 Maj , 2006 Samma här, den är ju inte lackad inne! Funkat kanon i 3 år! Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 4 Maj , 2006 Jag tänkte att det skulle bli problem så jag köpte plastdunken istället (18 liter). Det är bara att erkänna, jag är en av Biltemas anhängare. Men jag tänker mig för både en och två gånger vad jag köper. Delar till bil (äldre än 10 år) - ok Delar till båt (motor) - nähä Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser