Thommie 0 Postad 2 Maj , 2006 Är det någon som vet villken tum jag ska ha på propellern till en bayliner 2052,Merkruser 3,0 Nu ska propulsen Bort!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattiasn 0 Postad 2 Maj , 2006 Ring propellertrim i stockholm. Dem är bra samt så kan du byta propellern efter att du provat den ifall du inte är nöjd med storleken. /mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 2 Maj , 2006 Jag pratade med dom och dom var lite osäker men trodde att en på 19 tum skulle bli bra så jag bestälde en sån så får man väll se om det blir bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 2 Maj , 2006 Är det ingen som vet säkert om det blir bra med en 19 tum? Vore tacksam för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonte11 0 Postad 2 Maj , 2006 Hade en likadan drivlina på en Nora 20 tidigare. Efter lite utprovning fick båten med maskin, rätt varvtal med 17tum med borttagen cuppning, ca 4400 varv med open-throttle. /Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser