cajzell 0 Postad 1 Maj , 2006 Längst ut på min vantspridare sitter det en liten trämoj som vanten löper igenom och som är fäst i vanten med skruv. På den ena har har den gått i två bitar nu över hösten (tur att det inte hände när jag seglade), kan man köpa nya sådana? Kanske över nätet, är det nån som vet någon bra nätbutik för marina prylar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cajzell 0 Postad 20 Maj , 2006 Här är ett par bilder på den hela och den som gått sönder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 Maj , 2006 Hej cajzell En sådan kan inte vara så svår att göra själv,eller att du gör en annan konstuktin av ett ngt.annat mtrl.Hör med benn´ s mast,dom har kanske förslag. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Consensus 5 Postad 21 Maj , 2006 Jag bytta mina i år. 195 spänn för två stycken. Det finns gott om varianter, kolla med en riggverkstad/segelmakare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cajzell 0 Postad 21 Maj , 2006 Tack för era svar, jag har kontaktat Benns Mast. Får kanske svar imorgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser