mellanbleka 0 Postad 29 April , 2006 Har nå,n provat 100%båtrent såg en annons på blocket lovade så mycket priset var ganska högt tänkte fråga er om ni känner till detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 30 April , 2006 hej jag har använt turtles plastmöbeltvätt till att rengöra min båt med.köpte en sprajflaska på macken för 79 rikstaler spraya på o ta en svamp o gnugga.på skarndäcket som är knottrit tog jag en mjuk rotborste o gnuggade lite på med högtryckstvätten o spola.tom skarndäcket vart kritvit måste säga att det är det bästa jag provat nån gång. mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sall 0 Postad 15 Oktober , 2006 Hej! 100% båtrent SAN2 är framtaget för att ge en oöverträffad avfettnings och rengöringsförmåga på oljiga och feta ytor. Eliminerar diesel och bensinlukt. Kan användas för all slags rengöring på båt. Har dock sin givna primära plats på oljiga och feta ytor som skall avfettas. Användningsområden är t.ex tvättning av motorer och motordelar samt rengöring av nedoljade motorutrymmen. Skall spädas med vatten (kan vara sjövatten) 1:20 - 1:80 beroende på nedsmutsningsgrad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser