Immeln 0 Postad 29 April , 2006 Har sökt på internät efter diameter på spöhållare men ej hittad. Är det någån som kan berätta för mig vilken diameter röret ska ha på insidan? Tacksam för svar mvh paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 29 April , 2006 Så att ditt spö får plats !!!! Eller ? /JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 April , 2006 Hej ca 38 mm invändigt blir bra och rostfritt eller aluminium MVH laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 29 April , 2006 Plast .. kan de vara bra? På bygghandeln finns det rör till avloppsvatten med diameter 40 mm (ca 36mm innermått) , och är i vitplast . Ligger på 1m bitar . JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fiskarn1 0 Postad 29 April , 2006 Dom funkar fint,använde dessa rör och borrade passande hål i en trä regel, det fungerar utmärkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 April , 2006 det går med det mesta vad det gäller typ rör men se till att göra det ordetligt. vet fiskare som blivit av med sina spön när dom byggt för klent MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 29 April , 2006 jag har 50 mm rör hemma som är 40 mm invändigt så du kan far en bit av mig mvh herman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 29 April , 2006 Tack Herman. Det bästa på denna båten är väl aluminium rör eller!? Så jag hör av mig. Tack så länge MVH Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 29 April , 2006 Tackar Alla för svaren. Man får ju faktiskt lite feedback på denna siten, det känns bra. MVH Twistern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser