hustran 0 Postad 26 April , 2006 Åhhhh,underbara skärgård.Har varit ute några dar.Alfågelsång,orre,ejder,storspov,morkulla....etc.Får man ha det så bra? Kallt,sol,dimma,dimma men tystnad.Ohhhhh,det är livet.Skita i busken,diska i kallt hav,ilar i tänderna,ansiktet krymper,hjärtat svällerHurra,jag lever.Sälarna frodas,det finns hopp.Mvh/Sanna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 Så gôtt det låter !!! Snart är det sommar igen !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 April , 2006 Hej tog min premiärtur i dag såg säkert flera humdra skarvar som flög omkring i viken vänern där jag har båten har jag alldrig set förut. hoppas att det är ett tecken på att naturen är på bättringsvägen MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Prinsen80 0 Postad 5 Maj , 2006 Om inte dom små asen lyckas döda hela din vik! Deras avföring lär ju vara bästa bekämpningsmedlet i världen mot vegitation om ja inte minns fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser