MickeWe 0 Postad 24 April , 2006 Hej! Vi tror vi kommer att köpa en Albin Nova från slutet av 80-talet. Den har ingen badplattform men jag har läst att från 1990 byggdes de med integrerad plattform. Jag har letat men inte funnit bilder av såna. Är det någon som kan hjälpa till med det? Är det möjligt att montera på äldre båtar? Vad kan det kosta? Var kan jag finna info? Vad kostar en utanpåliggande badplattform? Finns speciella såna till Albin Nova? Vad mer ska man tänka på när man är på väg in i segelbåtsvärlden? /Micke - frågvis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickeWe 0 Postad 25 April , 2006 Det var många tips, tack ska du ha! Förresten, hur mycket kan man räkna med att en badbrygga kostar? Både integrerad och utanpåliggande? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasMelander 0 Postad 5 Maj , 2006 Hej! Att bygga en integrerad badbrygga innebär att du måste plasta upp en ny sådan, mycket jobb!! Kolla på båtsystem, utanpåliggande badbryggor för de flesta båtar www.batsystem.se Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel71 6 Postad 8 Maj , 2006 Kolla www.novaforbundet.se där finns en del bilder och tips. / Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser