Thommie 0 Postad 22 April , 2006 Nu har man äntligen fått i båten i dag! Var lite närvöst att åka första turen. Är det nån mer som sjösatt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryds568 0 Postad 22 April , 2006 Samma här första åkturen för i år! Ny motor och inkörning gick som tåget. Vi får väl säga grattis till varandra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 22 April , 2006 (Muttrar avundjukt). Och jag måste vänta på att få en ventil fixad innan Älsklingen åker i sjön. :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 1 Maj , 2006 är det inga fler som har sjösatt sin båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneT 0 Postad 1 Maj , 2006 Sjösatte i lördags, regn o rusk, men den är i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northernstar 0 Postad 1 Maj , 2006 Synd om mig just nu,,,. Lämnade båten till verkstad för årsgenomgång av motorn. Inget komp i 4:ans cylinder! Enligt verkstaden är det troligtvis en av kolvarna som gått, de räknar med ett pris på 15000:- för att fixa det samt en väntetid på över 3veckor ;( Så det skall bli intressant att se när båten åker ner i havet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 1 Maj , 2006 Jepp tog säsongsmödisen igår med sjösättning, övernattning och grillkväll! Mvh PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zorgen 0 Postad 1 Maj , 2006 själv letar jag febrilt efter en båt fortfarande , men lånade min gamla för en fiske tur i helgen . troligt vis blir det sjösättning av ny båt till kommande helg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crosswave 0 Postad 1 Maj , 2006 Sjösatte båten förra veckan ligger nu helt ensam i hamnen....men såfort isen släpper måste man ju bara UUTTT!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 1 Maj , 2006 Det var för blött för att ta den idag ... Allt var fixat, batteriet laddat, pressen lossad, motorn servad och provstartad, bara att rulla i ekipaget i vattnet!Men it was raining cats and dogs i Solsta ida, så det får bli nästa helg!Men lill-rodden kom i i Lördags, så lite sjökänsla fick man i alla fall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hilma 0 Postad 1 Maj , 2006 Sjösatte i Lördags (29/4) kändes kanonbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 1 Maj , 2006 Jag fick i min i torsdags, skönt att ha det gjort, hann med en liten sväng på fredagkvällen, iväg och tanka och mysa med hög fart på lugnt, tomt vatten. Sommaren är nära vänner! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan077 1 Postad 2 Maj , 2006 Sjösatte igår.klubben muddrade hamnen i höstas och satte i nya stolpar. Jag fastnade mellan stolparna igår när vi skulle lägga till. Måste ner idag och se vad man kan göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Storis 0 Postad 2 Maj , 2006 Hej! Ingen panik om ni inte har sjösatt än här uppe (Mora) finns det fortfarande is! kvar på Siljan och Orsasjön,siktar på att sjösätta nån helg innan midsommar...Säsongen är kort men istället rejält intensiv... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wet-ex 0 Postad 2 Maj , 2006 Vad sena ni är. Vi har redan kört 90 distans sedan i Påskas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zeeta 0 Postad 4 Maj , 2006 Idag åkte skutan i blöt, var riktigt behagligt på provturen...Dryga 20 grader i luften, nu börjar vi snacka sommarkänsla Nästa milstolpe = semestern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser