Litsegard 0 Postad 20 April , 2006 Har haft riktigt tunga och otympliga järntackor i fören för att få en stabilare gång på min snipa. Problemet är bara att de tar för mycket utrymme och dessutom rostar hmmmm. Skulle vilja finna ett bättre alternativ till järntackorna, exempelvis bly. Är det någon som vet var jag kan få tag på blytackor/alt blyhagel billigt (i Göteborgstrakten)??? Tacksam för hjälp! Litsegard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 20 April , 2006 Jag har fått beg balansvikter för däck, hos ett par lokala, mindre bilverkstäder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Litsegard 0 Postad 20 April , 2006 kalastips! ska kolla det... LITSEGARD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst OP-Admin Postad 20 April , 2006 Kolla även med Olof Manner ute på kråketorpsgatan i Åbro, de smälter ner just gamla bilbatterier till blytackor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 April , 2006 hela min båt har ett lager betong på kölen (se bild) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser