hustran 0 Postad 20 April , 2006 Vår trailer har stått ute i sol o vind,utan en tanke på hur stroppenmår.Om ni förstår hur jag menar.Sista el.senaste åren har jag täckt med en plastpåse,mot sol.Orolig som jag är inför varje sjösättning kontra upptag,undrar jag,hur märker jag om den försvagats?(förutom att det går åt pepparn)Båten ca.1500 kg.Jag alltid hysterisk inför sjös.o.upptag. Hjälp!undrande Hustra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 Trailerstropp = Långtradarchaffis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 du vet jag inte orkar förklara allt jag skriver till dig Hustran.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 April , 2006 Tjena ,Blev lite avbruten just,Jä..ar.Hör av dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 Nu lät du dina lustar dra iväg igen..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 April , 2006 Kan inte hjälpa det.....nu hamnar vi på dösnack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 det gör inget...jag är van...både o få skamliga förslag som o hamna på dösnack-.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 20 April , 2006 Plastpåse eller inte, så bör du nog byta efter 10år. Plastpåsar ger inte mycket till UV-skydd till stroppen, lite tjockare typ kappel som husvagnsägarna sätter över draget borde ge ett bättre skydd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 April , 2006 Det är ju bara ca.En meter som är solangripenEller hur?Skall man kapa den och försöka sy ihop.Eller?(rädd att tappa älsklingen).Mvh/hustran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 531 Postad 20 April , 2006 Ehhh? Vad är stroppen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 April , 2006 Stroppen är det man har i stället för vajer,som ett grovt spännband om du förstår hur jag menar.ett brett band av nåt sorts material,vet inte hur känsligt det är för sol. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 20 April , 2006 Är det värt besväret att sy om det gammla, ett nytt får man väl för en hundring? Men visst är det den första biten som slits mest av solen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser