Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 http://www.maringuiden.se/forum/;thread=60241 eftersom tråden låstes och det gjordes inte av trådskaparen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne 0 Postad 20 April , 2006 Ämnet var bra, fram till dess att någon lämnade ämnet och tyckte det var viktigare med personliga påhopp. Därför låste vi tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 Påhopp? Såvitt vad jag kan se så berömde jag wille för sitt nya nicknamn på Maringuiden, fast jag föreslog att det varit bättre med Wille mailaren för då hade övriga läsare vetat vem det är, sen hade jag väl bara en kommenatar om att det kanske kommer nya mail i min brevlåda...sånt vet man aldrig nuförtiden...när och hur och framför allt varför det ramlar in såna. Så påhopp var det inte fråga om, personliga påhopp trådar har jag en hel bunt sparade i burken, kan vara bra o ha när jag sätter ihop min bok. the dark side of the marina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 20 April , 2006 Stämmer ditt påstående, Steve, om att Jan-Eric Wilhelmsen är samma som Wille och tidigare raderat sina inlägg och nu är OP-Admin? Om det inte stämmer bör du Steve be om ursäkt Om det stämmer bör Maringuiden ta sig en rejäl funderare. Om det är OP-Admin som är Jan-Eric Wilhelmsen och samma som vi sedan låser tråden Sjövett så borde det ske med en kommentar om varför direkt i den tråden. min åsikt mvh Roland Ringhede Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 20 April , 2006 Uppför man sej som vissa här så tycker jag man förtjänar det Steve skrev. Klart han ledsnar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2006 Klart det stämmer att OP-admin är = Wille mailaren. Så ngn ursäkt från mig lär aldrig den killen få i alla fall, vore nog bättre han gav mig en. Men jag ska inte uttala mig mera i detta känsliga ämne då jag fått påstötningar via mail från MG om det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 April , 2006 Det verkar lite konstigt, tåden har levt länge men så kommer det ett inläg, desutom ifrån en inaktiv medlem (konstigt) och så är tråden låst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 April , 2006 Ser att dom inaktiverat OP-admin som wille mailaren kallade sig och han har visst fått tillbaka sitt gamla nick... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 21 April , 2006 Hej, Att op-admin fortfarande var aktivt är vårt fel/miss, och detta har vi nu rättat till. Wille har fått sitt konto återaktiverat på egen begäran. Ps. Har ni bottenmålat ännu? Ha de gott, maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 April , 2006 Än så länge är jag bara vid relingslisten....vänta tills jag kommer till kölen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 April , 2006 Lås upp tråden igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 ja den var en kul läsning..... Att så många hade så många tankar om fändrarnas ( alias puttifrånkuddar, alias plastkorvar) ute el uppe, stuvade el inte o kapellets vara eller inte vara.......ja jösses !! Men nu är det snart säsong igen så.......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 29 April , 2006 Nu ska jag ut och dra fram båten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 ...o se om den klarade vintern. själv får man skrapa bottenfärg ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 29 April , 2006 Jo, den verkar ha överlevt vintern. Men jag fick ge upp med bilen och byta till traktor i leran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser