Blasa 0 Postad 19 April , 2006 Hej Är det nån som har lagat sitt bock horn nån gång ? Jag har et som är rätt så angripet och som jag skulle vilja ha svetsat det är gjort i aluminium och ett nytt kostar över 6000 spänn jag har ett 280 drev och VP 145. / Bläsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 19 April , 2006 Ta med till ett par olika mek. verkstäder, större bilverkstad etc och visa, och fråga vad de tror det kan kosta att fixa! /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 19 April , 2006 Hej ajg vet inte var du bor,men annars är duvälkommen så fixa jag detta billigt. mvh Herman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blasa 0 Postad 20 April , 2006 Hej igen Jag tänkte efter det jag har fått röret svetsat så tänkte jag trycka in ett rostfritt rör för att det ska hålla bättre......kan det funka?? eller trivs inte aluminium och rostfritt ihop?? /Bläsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 20 April , 2006 det går bra om man kan isolera mellan rostfritt och alu med sikaflex eller nåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser