Gäst maxi777 Postad 20 Juli , 2006 Vem vet!!!!! kanske en FD MG gubbe kommer och hälsar på hur många är ni som kommer ??? // Liket från Garderoben <- klickbar, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 22 Juli , 2006 Ohoj igen, om en liten stund avseglar RosaII med destination Dannemark, enligt säker källa så kastar även den stolta segelbåten Elin loss ifrån Rixö ungefär i denna stund. Ang andra båtar så vet jag inget mer just nu,, tyvärr så har en del av våra vänner fått giltigt förfall. Men jag och Krawa ger oss av så får vi se hur många som möter upp. Jag skriver ett inlägg å meddelar om vi ligger på Ulön eller Dannemark senare idag. Tjära Hälsningar Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 22 Juli , 2006 Ohoj,, nu ligger vi sedan ett par timmar på Ulön, jag och karin har nyss varit å badat, hyggligt varmt i vattnet, än så länge så lyser M-G vimplar och flaggor med sin frånvaro, jaha aktern mot Dannemark och håller utkik med kikaren i högsta hugg. Elin lär dock vara på väg norrut,, senast hon hördes av gick hon för både fulla segel och full maskin( å nykter skeppare). Ha´ t pent Stefan Ha´ t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst maxi777 Postad 22 Juli , 2006 HUr många blev ni?? // Maxi777 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 23 Juli , 2006 Vi blev tre, två med vimpel och en icke medlem som sett tråden och var nyfiken, det blev en trevlig afton med mycket kul historier å en massa fritt ljugande om båtar. Ha´ t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 23 Juli , 2006 tack stefan,janne,och ni andra med respektive som gjorde kvällen helt kanon. på återseende Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser