krawa 4 Postad 15 April , 2006 tänkte att detta kunde vara en tråd för att visa upp bedrifterna man åstadkommit . jag är väldigt intresserad till exempel hur det går för gedda och jämföra och fråga de samma råd . välkommna in med bilder och lite skryt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 April , 2006 har ju tyvärr inga nya bilder på vraket.. men det kommer snart igen..jag kanske åker ut imorgon och river lite i skiten :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 16 April , 2006 JAHA DÅ E DE BARA KURIOSA KVAR DÅ. PÅ TISDAG ANTAGLIGEN BLIR DET AV. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsjoh51 0 Postad 23 November , 2006 Så här såg det ut vid sjösättning förra året. Har blivit ett nytt kapell sedan dess. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 November , 2006 det främsta spantet klarade inte av spänningarna ifrån de nya borden så det har tyvärr knäckts. så det blir till att bytas.. har lyckats spänna in det lite grann iallafall med ett spännband och svordomar:-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 24 November , 2006 Såhär belv Ruffen efter lite pyssel i våras... Lars, Du ligger i Ängskär om somrarna va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 November , 2006 Jimmy.. ser allt högtalarna där pökmusiken kommer ifrån ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 26 November , 2006 har idag varit ute vid båten och röjt lite grann kan man säga.. nu finns det inget däck på babordsidan eller på fördäck. sen är rufftaket också borta.. nästa helg åker styrbord och akterdäck väck.. och sen så ska spanten förlängas.. bilder kommer när jag hittat överföringskabeln till kameran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 26 November , 2006 Blir det något kvar??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 26 November , 2006 hehe japps.. hytten och skrovet blir kvar. resten blir nytt..:-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 December , 2006 nu har jag köpt en minneskortsläsare! orkade fan inte leta längre :-D först en bild på båthuset.. (presenningsväggar har tillkommit) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 December , 2006 fortfarande orört Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 December , 2006 ytterligare lite grann väck... det var ganska rötet i rufftaket :-) men det brann ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 December , 2006 fördäck väck och det var jävligt rötet.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 December , 2006 väldigt mycket väck :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 December , 2006 började kika på utformningen till dom nya räckesstöttorna, ser nog lite klent ut med 23 så det får bli 33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser