Gäst TheFloyd Postad 15 April , 2006 Innan ni sätter er egen präktighet i halsen sur*****, så är jag inte här för att jag vill komma tillbaka till MG, utan för att jag tyvärr känner att jag måste göra yttligare inlägg på sidan...Innan jag valde att lämna den här siten för vad jag trodde var för gott så startade jag en klubb, aluminiumbåtar...Jag bad MG att radera mina inlägg och inaktivera mitt konto här, och efter mycket tjat gjorde de som jag bad dem...Dum som jag var trodde jag att de kunde tänka själva men icke sa nicke...Jag har under en tid nu fått medlemsansökningar som skickats till klubben, eftersom den numera ickeexisterande användaren Floyd fortfarande står som klubbadmin.Eftersom mitt konto är inaktiverat kan jag varken godkänna dessa som medlemar, eller ens svara dem via mejl.Jag har flertalet gånger påpekat det totalt orimliga i att Floyd ska stå kvar som ansvarig för klubben, men MG vill inte lyssna på de örat, faktum är att de har inte ens brytt sig om att svara på mina mejl. Till er som är medlemar i klubben säger jag, lägg ner och starta en ny klubb istället...för MG lär ju inte fixa till det här problemet inom en överskådlig framtid.Till er som sökt medlemskap, jag kan inte godkänna er, klubben är död, ni får starta en ny klubb och bli medlemar där!Hoppas ni inte blivit sura över att ni inte beviljats medlemskap men så här ligger det till. Vänligen, fd Floyd, www.maringarderoben.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst TheFloyd Postad 17 April , 2006 Återigen, idag rammlade ännu en ansökan in i min epost...Tyvärr kan jag inte godkänna er!som jag ser det har ni två alternativ: 1. Ni startar en ny klubb och låter den här falla i glömska 2. Någon ansvarig på MG tar tag i det hela och byter ut mig mot någon annan som kan vara admin åt klubben. personligen tror jag på alt. 1, tvivlar starkt på att MG är så handlingskraftiga så att de skulle klara av alt. 2 floydout! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 April , 2006 Jag har nu ansökt om medlemskap i din alubåts klubb!! Så jag hoppas du svarar snabbt och antar mitt medlemskap, för jag har en jäkla massa ölburkar här efter helgen som det är dags att smälta ned o bygga en båt! En alubåt!! Hoppas på många tips i er fina klubb! Hälsningar Steve! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 April , 2006 Här kan ni ansöka om medlemskap!! http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=208&action=medlemmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 17 April , 2006 Var det inte det han inte ville? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 April , 2006 Jodå, ansök du oxå!! Han vill ha brevvänner oxå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 17 April , 2006 Handlingskraftigt nog så har jag nu inaktiverat klubben. Det hade kunnat gå fortare om jag fått reda på att den inte skulle existera längre. Floyd du har ju uppgifter på hur du får kontakt med i alla fall mig. Men nu är den borta :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 April , 2006 jaha...det blir till o gå o panta i morgon ser jag.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 18 April , 2006 vissa kommer ut ur garderoben, andra går in i den.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 April , 2006 Hehe...det är lite som : Spring o ställ dig i hörnet i det runda rummet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst TheFloyd Postad 18 April , 2006 jodu, för det första trodde jag ni kunde tänka ut det själva...och nog har jag uppgifter så det räcker och blir över men vad gör det när du inte svarar på mina mejl? nåja, hoppas jag slipper få flera MG mejl framöver nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 April , 2006 hehe...låter som floyden vill ha brevvänner? Bäst o skicka några MG mail till han då...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst TheFloyd Postad 18 April , 2006 ja nog fan är det du steve som sitter och är rolig med mejladresser...kom till maringarderoben.se och gör din rost hörd på chatten istället! MG, kan ni inte lägga ner även den här användaren då vissa inte verkar kunna hantera eget ansvar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 18 April , 2006 Jag har inte koll på vilka klubbar som är dina. Och jag har inte sett mail om detta. Men har du skickat det och jag missat det så ber jag om ursäkt. Sorry. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 April , 2006 ska fan inte krypa in i ngn garderob nu när sommaren är här!!! Ut med er i dagsljuset istället för o smyga omkring här o flukta värre än värsta fönstertittaren!! Jag skickar några mail till via MG så du inte glömmer bort ngn av dina fejkalias! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser