Stevemedselcon 7 Postad 12 April , 2006 tråden förpassad till dösnack....tror nog MG får ta o tänka om lite. Denna nya censur är inget vidare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 12 April , 2006 Håller med dig Steve,vågar inte skriva nåt mer.Tänk om det skulle slinka (mot förmodan)in nåt fnissigt.Vågar man använda den här eller den här kanske bara den här . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 12 April , 2006 Det får nog bara bli tråkiga inlägg så forums-rubriken får göra skäl för namnet................. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 12 April , 2006 Eller så är det meningen att trådar som hamnar här skall sakta förtvina bort i glömskans oändlighet................Nu var jag elak..snart blir man väl bortkopplad......ojdå elak igen......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 April , 2006 Dessvärre har du nog rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 12 April , 2006 Kanske var en baktanke med detta forum fråm MG:s sida ??? Ajj, ajj , ajj !! Nu hamnar man nog inte på favoritlistan........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 13 April , 2006 Jag har inte lagt mig i denna debatt tidigare men jag förstår inte riktigt problemet???? Att det ligger massa skoj och med eller mindre seriösa saker på Övrigt Snack och på Dösnack är väl helt i sin ordning. Samtidigt kan jag lova Er att man blir ganska trött på att få ett iroiskt eller mer eller mindre skämtsamt svar på en seriös fråga om något man faktiskt inte kan, på de andra forumen. Dessutom skall man ha i åtanke att en del som ställer frågorna är helt nya på forumet och att då få ett goddag yxskaft svar är inte trevligt. Som läget är nu så tror jag att det är onödigt att dra igång en sån här tråd, det bara retar upp Admin & Co änu mera. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 April , 2006 aha...så man får inte ha en åsikt längre ens alltså.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 13 April , 2006 Kommentarer överflödiga...................... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 13 April , 2006 Hej Vet inte vilken tråd som menas men om jag får reda på det så skall jag kolla på det. Vi är ju flera och vi är ju människor med olika syn på saker. Sedan kan jag lova ;-) att man inte blir avstängd på MG utan att gjort sig förtjänt av det. Har hänt en gång vad jag vet och det var en person som terroriserade chatten och siten med en massa idioti. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 13 April , 2006 Överflödiga eller ej, åsikter eller ej......men det känns inte riktigt att sitta på ett forum och kritisera forumet att inte forumet tycker som man själv eller gö som man själv tycker är rätt. Det tycker jag är märkligt. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 April , 2006 aha...bara så länge man tycker som dig är det okej då.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 13 April , 2006 Bra försök men det funkade inte. Du får reta upp någon annan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 April , 2006 Synd att du tog debatten på så sätt... Men nu har du ju förstört denna tråd genom att sitta o kritisera inlägget i sin helhet bara för att vi inte tycker likadant.Eller som du skrev: men det känns inte riktigt att sitta på ett forum och kritisera forumet att inte forumet tycker som man själv eller gö som man själv tycker är rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 13 April , 2006 Ja visst är det tråkigt när det blir så..... //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 April , 2006 vi ska tycka som dig o skriva som dig så hoppas jag att allt blir bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 13 April , 2006 Nämen nu försökte Du igen !!! Kul. Trevlig Påsk på dig. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 15 April , 2006 Det var inte någon kritik mot tyckandet på forumet utan mot forumets tyckande om tyckande på forumet........hmmmmm mycket tyckande där blev det...... Nu tycker jag att det räcker för stunden.... GLAD PÅSK på er alla !!! Äntligen är det väder för Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst RobertLind Postad 15 April , 2006 Ser att MG (MiniGris) mästerskapen pågår, vem vinner i trynboll http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,809952,00.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 Alla som ställer upp ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 29 April , 2006 va katten!!! Har du eke på bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 Nej det är inga katter !!! Grisar ser ut så...... O vem f..n har kommit på att man kan tävla med simmande grisar ??? Måste ha varit någon med en hel massa grisar över........ialla fall i början....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 29 April , 2006 eke har många syskon vettu!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 29 April , 2006 Ahhh Tänkte inte på det......många blir det ...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser