aberg 0 Postad 9 April , 2006 Följde med när jag köpte min bayliner 2651 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
imsevimsespindel 0 Postad 9 April , 2006 En djupmätare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 April , 2006 Finns det några kontakter på backsidan? Kanske en varvräknare? Eller en trycklogg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 9 April , 2006 Nja ... jag tror det är en knopmätare !Max 8 knop .. ( sorry ) JSR PS. Lycka till med din nya båt. DS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 9 April , 2006 Hej!Jag gissar på bränsletryck (psi)? Vore intressant att se baksidan oxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 10 April , 2006 hur många öhl som gått ner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 10 April , 2006 en pyrometer kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 10 April , 2006 Nej, någon pyrometer är det i alla fall inte. Men ifall du visade baksidan så kanske någon ser att det är en varvräknare/!?/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
prillan 0 Postad 10 April , 2006 Ser ni inte att det är en djupmätare,Baylayner är lite släkt med U137 gamla stormakter hade en del projekt tillsammans. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 10 April , 2006 Kom igen nu, Aberg. Visa baksidan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 10 April , 2006 Av instrumenten, alltså. Inget annat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 10 April , 2006 Definitivt en marin ugnstermometer! Kan även köpas på ICA för 1/10 av priset om man inte behöver Bayliner orginal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 10 April , 2006 Helt klart en tryckmätare till burkungnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aberg 0 Postad 11 April , 2006 JSR hade rätt .... Det är en trolling knop mätare... Ha de bäst alla båtkompisar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser