Gå till innehåll
lördag 15 februari 2025
hustran

Vad har hänt?

Rekommendera Poster

Är MG väldiskt nitisk ,hur skall vi då konversera?Marin chatten är en sak.men vi som vill förmedla nåt,kanske seriöst?Utan chatten.Fnissa till lite och skämta,hur gör vi?Dösnack OK,men om man njuter av likasinnande.Fårsmiley-wink.gif\ man inte spåra ur.Var finns fantasin?Döda inte MG.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kunde inte sagt det bättre själv !!!

Härligt att man inte är ensam......

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

Jag tycker inte det är något större fel i att ha ett DoSnack. Problemet är att det hamnade i skamvrån p.g.a en viss turbulens som rådde vid införandet. Jag tycker MG, på prov, kan lägga ut DöSnack inläggen synliga i Alla Forum igen. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min uppfattning är att detta forumet får och har den plats denna förtjänar. Ifall jag vill se/läsa/skriva något som egentligen inte platser i en seriös sajt så är väl dösnack en lämplig andningshål./dösnack på er/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

ganska torrt forum det här, men det är ju de flesta som finns

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Forumet blir fortfarande inte bättre än inläggen och dess innehåll8.gif\ /Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst RobertLind

nja, Per Ledin (f.d Luleå) i Färjestad skrek till måldomaren ”Den är ju inne. Hörru, tjocka jävla tattare!

Han fick inget straff för det men det är klart det är värre om man måste skrika det till frun2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, jag tyckte mig höra att han åkte på 20 000 i böter för tilltaget. Det kan med andra ord vara ganska dyrt att säga vad man vill, hoppas inte MG börjar böta oss som inte kan vara tystasmiley-embarassed.gif\/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

äh...den där diciplinnämnden är ett åtlöje för sporten...självklart skulle han blivit avstängd och hade blivit det oxå om det varit en vanlig seriematch...fasen...jag minns wernblom som dängde klubban i sargen i ett slutspel skitförbannad o blev avstängd i antingen 8 matcher eller om det var ett halvår...dom kunde lika gärna ha kalle anka eller ngn som domare i nämnden...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...