mellanbleka 0 Postad 9 April , 2006 har någon provat att teakbetsa blir resultatet likt teakplywood Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 9 April , 2006 Hej Ja, med Internationals båtbets. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 9 April , 2006 hej jag har använt merantiplywood och mahognybetsat med iternationals bets. så här blev det. MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellanbleka 0 Postad 9 April , 2006 imponerad av laxens resultat tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellanbleka 0 Postad 9 April , 2006 var köper man hörnbeslagen i rostfritt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 9 April , 2006 dom fixar jag hos min svåger gratis han jobbar mycket med rostfritt. men hör med nån smefirma om vad det kan kosta. jag använder 1 mm rostfriplåt som jag bockar ca 25-25 mm MVH laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CCLancer 0 Postad 9 Augusti , 2006 Hej Hur håller sig betsad och oljad merantiplywood om man har det ute? Det kommer att vara under kapell i hamn men exponerat för vädrets makter under gång. mvh Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser