NovaDect 0 Postad 8 April , 2006 Är det någon som vet vad Belmar 755 är byggd (Land)? Och om den är något att ha? kanske bara en skräp båt :-o Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 8 April , 2006 Hej, har sett tidigare en båt som heter Bella Belmar 750 till salu. En gissning är att båten är tillverkad av Bellaboats i Kuopio, Finland. Skicka ett mail dit och fråga. http://www.bellaboats.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NovaDect 0 Postad 8 April , 2006 Hej! Lyfter på hatten och tackar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rallymackan 0 Postad 24 April , 2008 hej! jag har en belmar 755DC . det är en jättebra båt tycker jag, den passar mina behov iallafall...det går att vara många i den(vi har varit 11 stycken i den o den har planat ut med en yamaha 115) den går såå lätt i vattnet o ligger jättefint o går fint att leka lite med fast längden.. skrovet är ju kopia av joker o smuggler... vi har sovit 2 vuxna bak o 3 vuxna i mitten (fast de går 4) o så finns de plats för 2 barn i för kabyssen... gott om utrymmen o lägga saker i oxå..om du hittar en o köper så tror ja inte att du blir besviken.. hade bra... mvh. nicke lago tranås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser