Lillbrorsan 0 Postad 7 April , 2006 Tja,rubriken säger väl allt.? Har sett mig till synes seriösa svar på både SAE och Din men vill föra frågan vidare så detta kan avslutas. Själv satsar jag på 110DIN o 120SAE mvh Lillbrorsan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 April , 2006 Rätt! M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillbrorsan 0 Postad 7 April , 2006 OMariage ,, förklara för mig så jag känner mig tillfreds. Varför är du så säker? mvh Lillbrorsan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 April , 2006 ok Fel,sorry.Storebror har rätt.Din är lägre.!?lol M Din inte diin,lol. Godnatt!Cya M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillbrorsan 0 Postad 7 April , 2006 Svår fråga en fredagskväll? A o C modellen utav Volvos trotjänare har 130hkSAE men ryktet säger att det i D modellen är 110hk DIN6270B? Vad säger expertisen på detta forum .? mvh Lillbrorsan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser