Gedda 24 Postad 27 April , 2006 ska du galva den eller ska du ha den som den är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 27 April , 2006 Arbetställning runt RosaII ,,nu ska hon målas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 April , 2006 snygg ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 April , 2006 ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 27 April , 2006 nej jag ska zinkmåla den. tanken e bara i 2-3 år sen ska jag ha mig en annan plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 28 April , 2006 vad är det för fult som står i bak?? står det FBK? ush får obehagliga rysningar ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 28 April , 2006 HAHAHAH nu vet ja va geddan e för en fisk Bjäbbgädda å för övrigt SM-GULD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 28 April , 2006 hej alla . e detta riktigt splitsat. de va ett tagsen jag gjorde nåt liknande. tacksam för inlääg på det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 30 April , 2006 en ruta som inte läcker något mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 30 April , 2006 ta da. nu e dynorna i ruffen färdiga. 7 timmar men då gjort allt från två madrasser. 6m tyg och ankarlina. men fn va bra de blev. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 30 April , 2006 nyrenoveradruff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 30 April , 2006 Krawa - ser bra ut. Kanske nån miss i början där. Svårt att se. Fattas bara en snygg avslutning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 30 April , 2006 tackar för de men de funkar säkert. man lär sig med tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 1 Maj , 2006 ÄNTLIGEN! nu är hon sjösatt och mastad. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 1 Maj , 2006 jaha !! dåva det dags Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 1 Maj , 2006 nui e hon färdig inuti med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 1 Maj , 2006 vårkväll i brofjorden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 1 Maj , 2006 snygg glans mala Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 1 Maj , 2006 Nej ,inte snygg ! VACKER !!!!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Triss920 0 Postad 2 Maj , 2006 Båten sjösattes i lördags, har seglat söndag, måndag och i morgon onsdag blir det mer 9m/s utlovade av SMHI... (vg ignorera datumet stämplat på bilden... ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 2 Maj , 2006 Sjösättning imorgon! I regnet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 3 Maj , 2006 Härligt... går i väntans tider på min FW200. Bör komma när som nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 3 Maj , 2006 nice,danne !! sen är det bara den fruktansvärt roliga inkörningen kvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 3 Maj , 2006 Bryggsegling igen!Test av den nya gennakern. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 3 Maj , 2006 nu är hon sjösatt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 Maj , 2006 har du bytt upp dig V8 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 4 Maj , 2006 Japp!!! Nu jäklar ska det åkas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser