Rubinum 0 Postad 14 April , 2006 Najs! Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 14 April , 2006 Här är kullen till bogen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 14 April , 2006 Från Henley-on-Thames... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 14 April , 2006 Och från sidan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 16 April , 2006 vilka vann Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 17 April , 2006 årets första ute frukost Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 April , 2006 Färjestad...nä...nu är råttet mågat tjockis....haha...har den grabben vit skjorta med knäppning baktill på sin fritid eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 17 April , 2006 vilken solnedgång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 17 April , 2006 påsk brasa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 17 April , 2006 mala har du tanten kvar gick det bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 22 April , 2006 Hej Här kommer bilder(3st.) på klädsel som vi valt och valde mellan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 22 April , 2006 Hoppas att jag snart kan visa upp henne lite fräschare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 22 April , 2006 ytteligare en bild på Rosa II Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 22 April , 2006 här är lite bilder på första seglingen med vår pärla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 22 April , 2006 Segling? ingen vind, inga segel uppe?Jag får vänta till nästa lördag, men då ska det visst blåsa lite mer. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 23 April , 2006 det är en vacker båt du har krawa mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 23 April , 2006 Instämmer...en riktig skönhet....Lycka till med henne.. Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 23 April , 2006 Min e snart på G oxå. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 23 April , 2006 Gött /Kjell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 23 April , 2006 Kolla spegelglansen. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 23 April , 2006 jag tackar så mycket. har idag seglat in seglen trimmat masten och varit i masttoppen då lanternorna inte var reko.suck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 April , 2006 Denna båten såg jag idag. dubbla motorer och kammoflagemålning. Denna typen används i USA för kustbevakning och på däcket sitter en stor täcklucka där man även kan montera kulsprutan, den är cirka 12-15 meter lång. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 25 April , 2006 såg farlig ut huvva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 25 April , 2006 såg farlig ut huvva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 26 April , 2006 Målat båten, får snart kapell i samma färg, ett steg till i renorveringen...., innan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 26 April , 2006 Efter, vad tycks? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 26 April , 2006 Från sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 26 April , 2006 skit snyggt kjelle. mycket bättre än innan. snart dopp dags då. kolla in min moring jag gjorde idag av 10X100 mm plattjärn vikt 120 kg. spadar på 37 cm 10 mm kjätting 1,5 m . håller inte detta båten i dy botten så vettefaan, som akterförtöjning vid flytbrygga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser