Gameburg 1 Postad 4 April , 2006 Halloj! Har sett på en del norska säljsajter att en del nidelv 24:or har hardtop. Vet ngn var man kan tänkas få tag i en sådan? /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 April , 2006 Ingen som vet? /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 5 April , 2006 Jag vet en kille som syslar med nått liknande! Omdu vill kan jag maila tele-nr till han? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 April , 2006 Plastar han själv eller? Är i första hand ute efter en färdig alt en bra form att plasta själv i? (Om nu min tid räcker till) /PG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 5 April , 2006 Hej Har du kollat med största hemsidan. Klicka dej vidare till Batplassen. Sök i inlegg Sök på Nidelv 24, så har du att göra en stund... Det finns några fler som har just en Nidelv 24... Lycka till Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 5 April , 2006 Hej igen! Förra mailet blev det något konstigt med. Försöker igen, kolla med producenten direkt. Länken bara försvann, nytt försök. Fann själv bl.a. det här, Dato: 1999-06-05 Forfatter: Sjefredaktør E-post: Tittel: Re: HARDTOPP TIL NIDELV 24 Sjekk med Nidelv Båtbyggeri, tlf.: 37 05 80 50. Lykke til! Lycka till Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 7 April , 2006 Har nu fått svar från nidelv i norge. Pris färdig: 26500 nok Pris Byggsats: 17500 nok frakt Inte gratis alltså ;-) Det är inget jag kommer ta nu, utan får se om jag plastar en egen så småningom. mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 7 April , 2006 Hej Det förstår jag, i svenska pengar blir det nästan 21 frakt. Man kan få mycket annat bra för de pengarna till båten. Jag kommer inte på nån länk till någon som har tänkt/tillverkat en HT, mer än den här Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 7 April , 2006 absolut, har redan lagt ner typ 30-35 denna vinter och jag är inte färdig än. Tack för länken, om du stöter på ngn mer info så posta den gärna här! mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser