Mika66 0 Postad 4 April , 2006 Fick en fiskeklocka i födelsedagspresent för 15 år sen, den visade bra fiske samma dag så jag åkte ut en sväng och fick en gädda på 9 kilo plus några till. Har tappat bort klockan o tänkte köpa en ny, är det nån som testat klockorna o har nån erfarenhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 April , 2006 Ifal jag inte är helt borta fanns eller finns det en klocka här på MG. Själv använder jag GPS:ns sol/måne funktion./skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 10 April , 2006 Hittade den här på MGs inloggningssida, finns i shopen, hade inte sett det när jag skrev frågan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 10 April , 2006 Tjenare Nitro, vad har du för GPS? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ekke 0 Postad 10 April , 2006 Vad är det egentligen en fiskeklocka visar?/e Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 10 April , 2006 Den visar sol/mån stånd, hög/låg vatten, dvs hur bra fisket är olika tider på dygnet, kolla in den i shoppen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 10 April , 2006 Hej Mika!GPS:n som visar sol/måne är av det allra enklaste och billigaste slaget, Magellan 315. (Trots sitt ringa pris och enkla utförande är den min livlina när all annan utr gett sig). /snart är det dags.../Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chucken 0 Postad 10 April , 2006 Nästan alla garmin gpser har den funktionen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 11 April , 2006 Ok, ska kolla om min har det oxå. I helgen åker hon i för en trollingrunda på Dalälven:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ekke 0 Postad 11 April , 2006 Vad är det för mån-,sol- och vattenstånd som är bra?/e Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 11 April , 2006 Månen o hög/låg vatten påverkar fisken, hög o lågvatten förekommer i alla vatten, men hos oss i Sverige syns det oftast inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 17 April , 2006 Fick en fiskeklocka idag på min 40-års dag, visar 2 fiskar idag så ingen ide att blöta linan, men återkommer med fångstrapport o vad klockan visade till helgen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser