Gå till innehåll
torsdag 26 december 2024
Mika66

Fiskeklocka?

Rekommendera Poster

Fick en fiskeklocka i födelsedagspresent för 15 år sen, den visade bra fiske samma dag så jag åkte ut en sväng och fick en gädda på 9 kilo plus några till. Har tappat bort klockan o tänkte köpa en ny, är det nån som testat klockorna o har nån erfarenhet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ifal jag inte är helt borta fanns eller finns det en klocka här på MG. Själv använder jag GPS:ns sol/måne funktion./skitfiske på er/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittade den här på MGs inloggningssida, finns i shopen, hade inte sett det när jag skrev frågan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det egentligen en fiskeklocka visar?
/e 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den visar sol/mån stånd, hög/låg vatten, dvs hur bra fisket är olika tider på dygnet, kolla in den i shoppen..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Mika!
GPS:n som visar sol/måne är av det allra enklaste och billigaste slaget, Magellan 315. (Trots sitt ringa pris och enkla utförande är den min livlina när all annan utr gett sig). /snart är det dags.../Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, ska kolla om min har det oxå. I helgen åker hon i för en trollingrunda på Dalälven:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det för mån-,sol- och vattenstånd som är bra?
/e 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Månen o hög/låg vatten påverkar fisken, hög o lågvatten förekommer i alla vatten, men hos oss i Sverige syns det oftast inte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fick en fiskeklocka idag på min 40-års dag, visar 2 fiskar idag så ingen ide att blöta linan, men återkommer med fångstrapport o vad klockan visade till helgen..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...