Sarnblad 1 Postad 3 April , 2006 TACK!!!! Det var fasen i mig på tiden att siteadm. äntligen reagerar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 4 April , 2006 Japp, också. Har aldrig sett ett forum med så mycket onödiga inlägg och ordbajsande från egenutnämnda komiker som inte tillför ämnet något. Tycker också att de gör rätt som inte tänker diskutera och argumentera varför de tar bort onödiga inlägg. Oftast är det uppenbart... /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 4 April , 2006 Jag håller med, sedan om det kommer något men glimten i ögat som förr är också ok men som det har varit nej tack. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 563 Postad 4 April , 2006 Vill också jag uppmärksamma att Xander gjort ett (tillfälligt?) inhopp. Välkommen tillbaka när tiden räcker till och när känslan återkommer. Vill återigen passa på att prisa ditt jobb med Mackar-tråden. Ser en naturlig fortsättning med andra områden när MG tar tag i sin ToDo-lista. Sen håller jag med om att tramset ökat här. Jag väljer att (försöka) låta bli att gå in på de trådarna. Men det viktigaste, tycker jag, är att fokusera på det positiva som finns här. Maringuiden - Sveriges bästa marina forum (hoppsan... lite företagsreklam ) Må så gott! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 237 Postad 4 April , 2006 Jag gillar rättningen, men det är lite tråkigt att MG valt att låsa tråden så att nya skapas kring detta, för detta lär debatteras om det är rätt eller inte. Jag är också lite besviken på att signaturerna tagits bort. Min signatur hänvisade till min hemsida som inte på något sätt kan ses som konkurrent till MG, inte stötande etc. Däremot riskerar jag att missa kontakter med personer som har båt av samma typ som jag, vilket är tråkigt. Besök gärna http://www.misil1.tk/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 4 April , 2006 Hej Peter, Vi inaktiverade signaturerna på obestämd framtid. Det är mycket möjligt att vi aktiverar dom inom kort. Privata hemsidor är helt ok att göra reklam för så länge man inte har för avsikt att använda maringuiden.se för att marknadsföra och ragga medlemmar till sin konkurrerande sajt, hur oskyldigt det än ser ut att vara. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 4 April , 2006 Varför inte nolla ner hela forumet, bort med alla trådar och börja om från början...(OBS, ironi!) Med alla bortplockade inlägg och trådar blir det bara hattit och konstigt ändå. -Vem hänvisar inlägget till osv... Många trådar är helt obegripliga just nu. LÅT ERA INLÄGG VARA KVAR, även om ni väljer att sluta skriva här. (Ingen åsikt i själva tjafset) MVH /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 4 April , 2006 TACK MARINGUIDEN! Ni har just nu shasat bort två kompetenta och trevliga medlemmar........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikB 1 Postad 4 April , 2006 Om de bara är kompetenta och trevliga, varför har de då tagit illa upp? /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser