Smuggler17 0 Postad 1 April , 2006 Jag har köpt en smuggler 17 och undrar nu vad det är för drev som sitter på båten. Det är större än ett 270 (följde med ett löst) och har noskon. Avtappningsplugg i framkant - ej på sidan.Skulle behöva byta det lager som sitter överst på den övre växeln. Är det bara att dra loss det och knacka dit ett nytt?Glappar även i centruminfästningen, sitter det en bussning där som går att byta?Tacksam för svar, meckar gärna men har inte pysslat med båtar tidigare.//Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 1 April , 2006 På vilket sätt större?Du lär ju i alla fall ha ett AQ, gå in på Drevia och titta. Utan att veta tror jag det som är större är avgasutsläppet och då har du troligen ett 280./mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Smuggler17 0 Postad 2 April , 2006 Tack för svaret - men jag kan inte hitta mitt drev.Drevet har fast noskon vilket jag inte han hitta någonstans. //M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 April , 2006 Ett foto ger mer info än tusen ord. Kan du ta ett foto?/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser