Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
Gäst lpp2

Triss Magnum \"2\"

Rekommendera Poster

Gäst lpp2

Hej

Är det någon som har lyckats montera en porta potti i en Triss Magnum. Skulle gäna veta hur du har lyckts med det

/M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min står under första steget ner i ruffen. Det är väl kanske inte bästa stället, men det är svårt att placera den någon annanstans. obs! jag har en ganska liten toa.

Mvh/

Roger

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst lpp2

Hmm att montera den där blir lite jobbigt... Då får jag såga och dona.. göra om trappstegen. Men tack för tipset

Liten toa....? Innebär?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Jo, jag har min porta på samma sätt, under insteget, allt utfört av någon tidigare ägare, och tyvärr är båten inbunkrad så jag kan inte se vilken modell det är på portan.

Sture

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Kolla på mitt fotoalbum i min sjöbod så ser du hur jag monterat min portapotti. För att få plats med den så fick jag kapa fotstegen ca: 2cm längs och sedan borra ett hål i varje kant där jag satt bultar med vingmuttrar så jag kan ta bort trappsteget när jag behöver gå på toa.

Trissorange

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag använder samma lösning men jag har gjort en ny trappstegs skiva som jag har skruvat i en ny distans list som innebär att jag kan dra toan rakt ut utan att ta bort den.Skivan gjorde jag så djup som hela insteget så det blev som en hylla för typ skor,går oxå att gjöra en liten utdragbar låda där

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...