Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
peos

Raderad?...Wille...

Rekommendera Poster

Stämmer detta montro, hörde det från obekräftad källa..

Wille ska ha blivit raderad från MG...

men som sagt..bara rykten.

Stämmer detta? Nån som vet? 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alla hans inlägg samt han sjöbod är borta!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Det kommer säkert någon förklaring..eller....

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wille har på egen begäran blivit raderad. Vilket vi på maringuiden beklagar.

 

Vi passar samtidigt på att tacka Wille för alla hjälpsamma råd och smarta tips som han delat med sig av. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart.

 

Janne och vännerna på maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inte MG som raderat Willes inlägg utan det är Wille själv som valt att göra detta.

 

Vi spara ju alla inlägg även om dom är raderade så det finns möjlighet att återställa det som är raderat. Men detta ger ju ett dilema i sig det med.

 

Vi skall titta på detta och se vad vi skall göra.

 

Det är ju tråkigt när kunskapsbasen urholkas.

 

//admin

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förslag till åtgärd
Om Stevemedselcon och Sjörövarns möjlighet till inlägg i MG begränsades kraftigt - kanske helt, skulle det höja kvaliten på MG forum betydligt.
Tommy Andersson
Kungshamn 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Jag är ny på mg,vad jag sett så finns det frågor som inte har besvarats på olika forum.Frågor som nya medlemmar har ställt.Det är synd.Men jag måste ändå säga att de flesta har fått eller får svar till slut.Det finns alltid folk inloggade och naturligtvis innebär detta att det även blir svar som är helt ovidkommande,det får vi leva med.Kanske ett nytt forum för nya frågor alt. från nya medlemmar, en idé bara.

J

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gör som med småbarn, ignorera så tröttnar de nog till sist.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

 

Tragiskt är det som åter har hänt!

 

Men jag är av den uppfattningen att var och en skall ha rätt till sina egna inlägg. Detta är enligt min uppfattning ovillkorligt.

 

Att sedan vissa linor verkar ha en tendens att spåra ur är en annan sak. När det gäller den egna uppstartade linan är jag av den uppfattningen att den som startat linan också skall kunna ta bort oväsentliga inlägg. Men det skall kunna utläsas varför inlägget är borttaget. Ex. startar jag en lina med frågeställningen Går det rent estetiskt att måla blå snobbrand när man har målat med röd bottenfärg och så får jag kanske några svar. Men något pucko kommenterar/skriver om något helt annat. I detta fallet äger jag linan och bör också därmed ha rätt att ta bort skit som är skrivet. När jag fått svar är det upp till mig att låsa linan, eller är jag helt ute och cyklar.

 

Helt ärligt kan jag också skriva att jag skriver inte något där den som lagt linan är okänd inte har registerat någon båt samt har ett fiktivt namn och inte satt ut där vederbörande bor... Så gör jag,(om jag inte vet vem personen är) ni kan göra som ni vill/Nitro

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Jag håller med dig Nitro,en bra idé.Vi får se om MG kan åstadkomma något,för jag tror att hela sajten är på väg att fallera.

MG läs det här!!!!!!

JARRAMAS

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Nya medlemmar ställer ofta frågor som redan finns besvarade i tidigare trådar. Har man suttit på forumet ett tag så kanske man tröttnar på att svara på samma sak om och om igen? Till slut kanske de hittar sökfunktionen och kan på egen väg hitta svaret de söker? Hur som helst är det viktiga att de får svar, själva eller med hjälp kan ju kvitta.

 

Kanske göra rutan för sökning i tidigare inlägg större så behövs ju kanske inte något nytt forum, många svar finns redan här.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi läser och noterar!

Konkreta förslag kan skickas till min sjöbod.

Vi tycker ju också att det är trist när det blir så här.

Det tar tid från utvecklingen av siten.

 

//admin

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

vad är det för skitsnack att begränsa en sån som sjörövarn jag tycker att han är den som tillför mäst här på MG och stev med lite humor. Heja rövarn och stev 21.gif\

 

MVH laxen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det det dåliga vädret som gör att alla bara tjurar eller? kan inte alla rycka upp sej och se fram emot sommaren och hjälpa varandra med tips inför vårrustningen? Klart att alla inte kan jomma överens men skiti att kommentera det hela tiden. om vi håller oss till båtar och vissa utsväcningar kan ju vara skoj ibland. men skippa allt skitsnack och va lite glda tycker jag. Börjar ju likna nån fjantig jävla doikusåpa det här smiley-kiss.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej J

 

Det är som det står ovan. Många frågor finns det svar på om man vet vad man skall fråga på och vet vad prylarna heter.

Själv försöker jag bara svara på det jag kan något om annars blir det för svammligt och ibland kan det säkert ta lite tid innan rätt person loggar på.

Problemet är ju om man inte vet vad det heter men då får man fråga om vad t ex puttifrånkuddarna heter.

 

Välkommen i all fall/Calle

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Floyd

Varför blev den här tråden flyttad till DöSnack?
är det möjligtvis ett exempel på censuren här på MG?
Att en av profilerna väljer att lämna sajten pga av klimatet här får ju verkligen MG att framstå i dålig dager, och det är således inte någonting som man kan låta ligga framme på första sidan utan man förpassar det till utvisningsbänkens avkrokar där det inte syns under alla forum...
eller är det månne något annat som ligger bakom att tråden hamnar här bland de andra som inte anses seriösa?
 
*åsiktsfrihet on!* 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I vissa lokaler kallas det för svaranden besvärande fakta...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,jag undrar vad ni bråkar för?Om man har olika uppfattningar?Är det väl en underbar plats här att söka sig fram emot på.Måste man starta ett värdskrig?Herregud,vi är väl ändå människor....eller?Mmmm..man kan förstå varför sånt förekommer.Om vi kvinnor vore mer maktsökande,skulle det antagligen se bättre ut.Tror jag./Sanna.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nää FinnSpeed. Jag avvaktar sommarvärmen innan jag traskar ut på ängen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äsch, transorna har mer humor i ena lösbröstet än vad dasset har i hela latrinhinken.  Men visst är det märkligt att en person som inte för så länge sedan raderade varenda tråd med alla frågor och svar som fanns där, anser sig vara seriositeten personifierad.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

´ Steve!!! Har inte din mamma talat om för dig att fara varsamt fram med det täcka könet?26.gif\ Kalla inte otäcka gubbar för kärringar,det är en förolämpning mot såna som Ru, Hustran och inte minst mig! Jag utmanar alla gubbs- hitta på ett nytt skällsord för karlar som inte vet hur man uppför sig

Mvh Damen i gult!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi vill nämligen ha ensamrätt på kärring!!!!2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Präxis, men det har ju de flesta gubbar glömt14.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...