nmop 0 Postad 30 Mars , 2006 Jag ska ta bort stripes från friborden. Är det någon som provat med vattenånga? Finns det maskiner att hyra? Eller finns det bättre metoder? Mvh NP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoek 0 Postad 30 Mars , 2006 Jag har använt varmluftpistol, fungerade aldelles utmärkt. /hoek Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
asok 0 Postad 30 Mars , 2006 Jag tog bort stripes från segelbåten två höstar sedan. Varmluftspistol måste man vara försiktig med så det inte blir för varmt. Jag fick rekommenderat att använda en vanlig hårblås, men körde istället på kemisk ren bensin och en smörkniv. Funkade kanon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nmop 0 Postad 30 Mars , 2006 Hej. Tack för tipset. Var köper jag kemisk ren bensin? Är det dyrt? Mvh NP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 30 Mars , 2006 Kallas även tapetborttagare, finns som sagt lite överallt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser