Gäst Floyd Postad 29 Mars , 2006 vad menar du, kan vi hacka på honom här??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 29 Mars , 2006 Inte skära bara rispa. Du tiggde om det Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 29 Mars , 2006 Vilken figur i filmen spelar du FS? http://www.moviezine.se/filmsidor/babas_bilar.shtml citat För att vara en orgie i gangsters, våld, lustiga dialekter och låga skämt känns det som att ”Babas bilar” kunde ha blivit en betydligt roligare och coolare film än vad den är. Men om den inte tas på för stort allvar och man är beredd på vad man ger sig in på, är det en alldeles lagom underhållning för stunden. slut citat /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 29 Mars , 2006 I den här tråden spelar jag Jojo, den något oansvarige fiskaren. Jag tar inte det här på för stort allvar och är beredd på vad jag ger mig in på så det är en alldeles lagom underhållning för stunden. Du som är påläst, vem fan är Baba. /jan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
imsevimsespindel 0 Postad 29 Mars , 2006 Och jag som trodde du spelade rollen som mannen utan huvud. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 29 Mars , 2006 Det är väl inte frågan om vem Baba är, utan vart han tagit vägen??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 29 Mars , 2006 Ok, men eftersom Baba är en med med stor käft och låg moral så passade det ju in på rätt många här på forumet. Jag är som sagt Jojo eller schooo som vi säger häruppe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser