Thommie 0 Postad 29 Mars , 2006 Hej! Är det någon som vet vart man kan hitta en bilig peke i plast? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 1 April , 2006 Är det ingen på detta forum som har nått tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 1 April , 2006 Hej! Vilken typ av peke är du ute efter. Kan fixa fram en av dessa. Annars finns andra på http://www.batsystem.se/ /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 1 April , 2006 Vad är det för pris på den du kan fixa fram? skulle den passa till min båt bayliner 2052 årm 91 Mått osv? Mvh Thommie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 2 April , 2006 Om du skickar mig ditt tel.nr på mail så löser det sig nog. Peken på bilden är de som är monterade Bayliner original, så den borde passa tycker jag. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thommie 0 Postad 5 April , 2006 Vart tog du vägen persk? Mvh Thommie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 7 April , 2006 Hej Thommie! Hur blir det med peken, fått något svar? /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser