burken 0 Postad 29 Mars , 2006 Hejsan alla. Kan Ni uppskatta årsmodellen på den här motorn enbart på kåpans form och färgsättning? Kan det vara en -89:a? Jag har inga motornummer så jag kan inte använda mig av diverse modellgiuder. Snabba svar mottages gärna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hulten 0 Postad 29 Mars , 2006 Dekalerna på kåpan ser ut som de gjorde mellan 1991 och 1994. Min 60 hk är från 1994 och har samma ränder och färger som din. Kåpan är av plast. Hoppas att det är till någon hjälp /H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 29 Mars , 2006 De dekalerna användes redan från 1985 vill jag minnas, fast din motor ser ut att ha en kåpa som är nyare än så. Exempel är motorn på min visningsbild, den är en -87a. Precis som det nämndes i tidigare inlägg skulle jag med tro att din är från tidigt 90-tal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chemas 0 Postad 29 Mars , 2006 Serienumret ska du ha på en av frostpluggarna om det är till någon hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Mars , 2006 jag har en precis likadan och min är en -91a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser