Billy_Astorsson 1 Postad 27 Mars , 2006 Kom just på att jag varit medlem här på maringuiden i över ett halvår och har vad jag vet ännu inte stött på en enda medlem i min årgång... Börjar tro att jag (18år) är den enda på maringuiden som inte uppnåt villa-vovve-volvo... kan det verkligen stämma? //Billy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 27 Mars , 2006 Läs trådarna i DöSnack, där verkar de flesta (inkl. undertecknad) vara i sandlådeåldern. Ålder: xx Boende: Gammal skola. Fordon: Ankomobil. Husdjur: förutom dammråttorna under soffan så har jag en hummer i kylen. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
VernerHenning 0 Postad 27 Mars , 2006 Tjenare Billy! Även jag e 18 bast. Håller med dig om att det känns som flertalet MG:are är 30 . Själv tycker jag dock detta e rätt sjysst. Forumet känns mer seriöst och jag vågar lita mer på de svar jag får på mina frågor. Aldrig fel med folk med lite livserfarenhet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 27 Mars , 2006 jag finns :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Mars , 2006 Och alla är födda 29/2 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 27 Mars , 2006 Är vi verkligen så åldersfixerade? Jag fyllde 18 år 1968. Sedan dessa har jag bara konserverats. Nej, skämt å sido. Jag är nog en av de äldsta med mina modiga 55, eller? Men jag är inte ledsen för detta, trots forumet verkar vara rena barnkammaren./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 27 Mars , 2006 Jag trivs bra i vår barnkammare med mina 38år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Mars , 2006 Vovve har jag, men sen är det stopp. 44 år, vad konstigt det ser ut när man skriver det! 44 år? Jag var ju 17 nyss, läskigt. Men det gör inget, alternativet till att bli äldre är inte så lockande. Båtfolket är lite som MC-folket, finns inga åldrar. På vår senaste eskader förra sommaren var vi 11 båtar som följdes åt ut till en ö i skärgården under en helg. Den yngsta 17 och den älsta 80, gissa om vi hade roligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 27 Mars , 2006 Nej, någon villa-volvo-vovve människa har jag inte blivit ännu. Låter lockade det där, bortsett från volvon! Bil har jag, dock av annat märke, någon villa har jag inte heller, men en studentlägenhet iallafall. Hade varit djurplågeri med en vovve här inne. Ålder, 26 år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simark 0 Postad 27 Mars , 2006 Hej, Själv är jag bland de färskaste på forumet, dock 33½ till vardags. MVH Simon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 27 Mars , 2006 Skriver in mig på 23. /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 27 Mars , 2006 Har passerat Volvo och vovve men är kvar på villastadiet. 39 år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 27 Mars , 2006 Springer imål på 22 haha... Vovve finns men Volvo??? Usch!!! !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 27 Mars , 2006 Har passerat Volvo och vovve men är kvar på villastadiet,53 bast. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 27 Mars , 2006 Har Volvo (och Saab) och villa men ingen vovve. 41 år ung. Livet leker! /Steinar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 27 Mars , 2006 Hela paketet !! 41år och på G .... Jocke SR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 27 Mars , 2006 - 49 år har jag varit på sjön - Volvo (jajjamensan!) - vovve - lyckligtvis inte (har ju andra fritidsinressen) - villa (skulle inte ha tid). Men grabben är 16 och aktiv (tror jag) på forumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 27 Mars , 2006 26år utan vvv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 28 Mars , 2006 29 härliga år till ända med villa, sköldpaddor och en rostig ford Men det spelar väl ingen roll med åldern? Tycker vi ligger på samma låga nivå de flesta av oss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 28 Mars , 2006 29 år (tills i morgon i alla fall) volvo är passerat, kommer nog aldrig åter! Men Vovve och villa finns! (eller gård kanske man ska säga) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 28 Mars , 2006 51 vårar har det blivit. En gammal Ford, men inte så mycket som en vandrande pinne i husdjursväg.(för tillfället inte ens en båt!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 28 Mars , 2006 38 o har allt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 28 Mars , 2006 Känner mig som 35, men fysiskt påstås det att jag är 48... Man är väl som man känner sig? Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sfinxon 0 Postad 28 Mars , 2006 26 år... hund, herrgårdsvagn, villa... shit jag är farligt på det Nu fattas bara barn.. /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 28 Mars , 2006 Nejdå det stämmer inte! 42 år, ingen villa (radhus), ingen volvo (saab), ingen hund (barn och katt) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jokar 0 Postad 28 Mars , 2006 17 här me =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 28 Mars , 2006 PÅ pappret e jag visst 31....annars betydligt yngre. Ingen volvo=(åkte till räckligt me (A)traktor i 16års ålder). Villa= nja...snarare kryp in på 35km2. dock på egen tomt. Husdjur=Akta dammråttorna...dom bitts. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 28 Mars , 2006 viktar in på 26 bast och 98 pannor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 28 Mars , 2006 Det är ju bra att det finns många olika åldrar här på MG... Då finns det ju många olika intressen också, Så att allt möjligt kan diskuteras, inom båtvärlden.... Och många kunskaper och erfarenheter...!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser