Riwallen 1 Postad 27 Mars , 2006 Jaha då har man varit i Sälen och åkt skidor och smakat LITE wirre, jäger och allt annat gott man dricker när man åker i fjällen. Men döm av min förvåning när man sitter i Express 303 på väg till toppen för att åka Adam den sista svarta backen i systemet så ser man ett helt gäng oranga västar som lyser upp hela backen och vad står det på ryggen? Jo Maringuiden.se HEHEHE Antar att det var Maxrelax med familj. ERKÄNN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 Mars , 2006 Var det familjen Bambi på hal is då? Hehe...du glömde nämna det..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 27 Mars , 2006 HEHE det såg hyfsat ut tycker jag. Hyfsat för att vara seglare HEHEHE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 27 Mars , 2006 Hej, Vi erkänner. Några vänner och deras barn bidrog oxå till att göra backen färggrann Säga vad man vill men syndes gjorde vi Hälsningar MaxRelax på Lössnö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 27 Mars , 2006 HEHE ja det gjorde ni verkligen. Man kunde ju inte klaga på vädret i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 27 Mars , 2006 SnöGuiden ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 28 Mars , 2006 Och var hittade du den lösnön Maxrelax om jag får fråga var mest is och jägermeisterflaskor i backen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 28 Mars , 2006 Göteborgare kan väl inte åka skidor..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 28 Mars , 2006 HEHEHE vad jag såg så var det mest ungarna som åkte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 28 Mars , 2006 Jorå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 29 Mars , 2006 Fan längtar tillbaka. Ett sådant gött väder det var MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 29 Mars , 2006 Fast det där är väl inte skidåkning? Allt jag kan se är en massa Göteborgare i skidkläder som står stilla. Det var alltså som jag trodde. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Floyd Postad 31 Mars , 2006 Vill du se själva åkningen så råkar jag vet var det finns en liten filmsnutt på deras äventyr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 31 Mars , 2006 Jag säger bara: Göteborgare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser