mercr 0 Postad 26 Mars , 2006 hej! har kommit igång med mitt bälgbyte lagerbyte, allt rullar på utan större bekymmer ännu. Undrar nu var ni köpt en bra avdragare att slå ut lagret(stora stödlagret till axeln innanför knutbälgen)?? Jag har glidhammare mm och provade med biltemas minsta trearmade avdragare, men den funkade inte bra. Tacksam för upplysningar MVH Bosse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 26 Mars , 2006 Tjena! Jag hyrde en avdragare från en Mercruiser verkstad i Göteborg! Kostade 10 flaskor mellanöl. Kolla med din lokala verkstad, säkert inga problem. Jag testade själv i en halv dag med biltemas avdragare utan att rubba lagret. Det tog 2 minuter med proffsavdragaren! Lycka till Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 26 Mars , 2006 jag tog en stor hylsa innefrån lite trångt men satte hylsan i mot lagret och klappade till hoppa ur på ett slag,jag provade med olika avdragare utan att rubba lagret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser