Gäst Floyd Postad 25 Mars , 2006 Fram med era favoritöler nu!!! själv gillar jag teckiska öler som Gambrinus(systemet)och Pilsner Urquell(vet ej om det finns på bolaget).mina favoriter är de (mellan)ljusa med en fräschsmak, inte särskilt matiga! skål!//The Floyd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 25 Mars , 2006 Starophramen får du inte missa !! Budovar ( osäker på stavningen där) också bra men finns kanske inte på glasbanken.... Det är ursprunget till Budwieser men fucking far from water.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 26 Mars , 2006 Norrlands... Finns i alla butiker, inkl. dom Tyska! *Norrlands On* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 26 Mars , 2006 Nääh, första klassens öl ska det va, ingen jäddra tredjeklassöl! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Mars , 2006 Vad är öler? I så fall föredrar jag grogger eller vinor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 26 Mars , 2006 Tar Du tillräckligt många öler, blir Du riktigt örer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 26 Mars , 2006 Jaha nu har du ställt till det sjorovarn,nu är jag utbränd och har en för.jvlig träningsvärk.Har du någon rehabiliteringsformel?lol. Jarramas af STOCKHOLM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Floyd Postad 26 Mars , 2006 Nej dem har jag inte missat!!Pernstein är en annan goding!Men skit i öltipsen nu!!!!vad har ni för bakfylletipps?!?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 26 Mars , 2006 Ta en öl till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claesh 0 Postad 26 Mars , 2006 svart guld på 33 burk, håller hela sommaren!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 26 Mars , 2006 Kanske lite väl sent men.. söndag är en alldeles för bra dag att vara bakis. Som någon annan skrev, ta dig ett par öl till och flytta bakfyllan till måndag som ändå för det mesta är en skitdag. Går du till jobbet så har du ju dessutom betalt för att vara bakfull. Ang öltips, ett par kalla Becks brukar sitta fint i sommarvärmen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 27 Mars , 2006 Kung på flaska, småland dom är fina dom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 27 Mars , 2006 Har snöat in på VB, Victoria Bitter. Små flaskor, men desto fler. En och annan Mariestad slinker också ner. Och som alternativ till vitvin finns ju alltid veteöl, t.ex. Martini. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Billy_Astorsson 1 Postad 27 Mars , 2006 Blev fullständigt förälskad i ROYAL Classic under senaste danmarksresan. funkar klart bäst som fatöl, men burkarna är inte helt fel de heller Annars blir det väl en del Carlsberg HOF och Mariestads. //Billy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 28 Mars , 2006 När det begav sig hade vi eget bryggeri i Luleå, Nyckelöl hette gåvan till människorna... - Visst minns ni dom gamla hederliga plåtburkarna! *Mmm* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LasseP 0 Postad 28 Mars , 2006 ...som hemma i byn kördes ut till kunderna med en Volvo LV 122 DS. På flaket fanns även svagdricka i damejeanner. Ack ja, det var tider det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 28 Mars , 2006 Finns inte kvar längre, oerhört saknad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 28 Mars , 2006 Kom ihåg, bara en om dagen http://www.funmansion.com/html/Supersized-Beer.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 28 Mars , 2006 Vad säger du Linde Pite-Pils är ett ljust lageröl. Framtaget för att hedra Piteborna. Påminna om detta säregna folks speciella kynne. Olydighet, tapperhet, styrka och elegans är några av Pitebornas kvaliteter. Detsamma kan sägas om Pite-Pilsen. Denna gåva till den svenska ölkulturen är framställd på friskt Norrländskt vatten, malt, humle, jäst och inget annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jalex 0 Postad 28 Mars , 2006 Håller med föregående inlägg angående Staropramen. En favorit. Till mat är ytterligare en favorit Fiftyfifty. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 Mars , 2006 Granit ifrån grebbestadsbryggeri... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 29 Mars , 2006 Har ni nån gång hört uttrycket : - Ska du med ut o ta ett par öl? O sen kommer man hem o druckit åtta...så numera när jag frågar polarna är det:-Ska vi gå ut o dricka en back bärs? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 29 Mars , 2006 Hos oss så betyder ska vi ta en promenad att vi hamnar i baren hos Melanders i Söderhallarna och dricker bärs och käkar gott och blandat. Mums! Motion är nyttigt. /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Mars , 2006 Hej ölvänner mariestadsölen är bäst och god 2:a kilkenny skål på er MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 29 Mars , 2006 och den här tar jag på natten bara för att orka med natten oxå hehe MVH Laxen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 4 April , 2006 Bakfylletips!!!! Brukar ta en Pripps dagen efter, men en Pripps sportdryck, återställer salthalterna i kroppen, man blir inte nykter men inte lika törstig o jävlig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 4 April , 2006 Kom precis på en öl jag saknar, Chess, nån som vet om det var ett svenskt öl eller om man kan hitta det utomlands..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 0 Postad 4 April , 2006 norrlands guld o det tipset kommer från en riktig expert på jusst norrlandsguld hick Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser