Janne_H 6 Postad 23 Mars , 2006 Hej Ska kanske slå till på en HR 510, har sedan tidigare en 435. Vad ska man betala för en 05a med en Tohatsu 90hk 2-takt -05? Är 135000kr ett bra pris? Eller ska man köpa nytt? tacksam för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 24 Mars , 2006 Hej, Är det en Tohatsu 90hk TLDI (direkt insprutning)? Om det inte är en sån TLDI kanske det är lite högt pris? Nuförtiden hängs Suzuki utombordare på nya Höga Rodd båtar (åtminstone vissa modeller) har jag sett i annonser och i Suzukis utombordarkatalog. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 24 Mars , 2006 Nja, det är nog ganska ok pris. Gå in på www.skoteranders.com, han ligger generellt lägst av alla Höga Rodd handlare i Sverige. Jag vet inget om honom som båthandlare men han är en bra prisbarometer. (Har koll på detta sedan jag letade efter Höga Rodd till mig själv) //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser