Musashi 0 Postad 23 Mars , 2006 Nu får man väl skämmas...men jag får inte i luft i mina fendrar. Jag har köpte några fendrar på Erlandssons brygga. Tänkte att det är väl bara att ta cykelpumpen och blåsa i lite luft. Men ventilen ser lite knepig ut och cykelpumpen funkade inte alls. Tar alltså tacksamt mot tips för hur jag fyller fendrarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipbop 2 Postad 23 Mars , 2006 Jag lånade en tryckluftspistol (heter det så?) på macken. Funkade bra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Mars , 2006 Jag kör med en fotpump för luftmadrasser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 24 Mars , 2006 Jag använde trycklufthandtag, det var bara att köra in det och trycka. Men passa dig så de inte blir för hårda. Det är lätt, för det går rätt snabbt. Speciellt om de är små. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 24 Mars , 2006 Cykelverkstäder/handlare brukar ha ett luftmunstycke utanför. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 24 Mars , 2006 Alternativt kan du gå till en marinbutik och be dem fylla på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 24 Mars , 2006 På baksidan av entrén till Erlandssons finns det en tryckluftspistol för just det ändanmålet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musashi 0 Postad 25 Mars , 2006 Ok tack för tipsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser