r-bert 0 Postad 23 Mars , 2006 hej upptäckte en liten skada på båt botten på0,5*0,5 cm 0,3mm djup ,botten färgen är borta och laminatet syns i skadan, kanske löjligt att bry sig ,men känner att jag vill göra det rätt skall jag plasta med ett par droppar polyster eller plastic padding ,epoxi, eller räcker det att måla över med gelshield200 ,sen så är det kallt ute, räcker det att placera en värme fläkt på in sidan av båten riktad mot skadan , och en på utsidan riktad även den mot skadan mhv robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OleEvinrude 0 Postad 23 Mars , 2006 Köp gel coat spackel på bil tema och måla över med epoxy baserad skydds färg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 Mars , 2006 Visst ska du plasta igen skadan, men kan du inte vänta tills det är över tio plus ute? Skadan är ju ändå inte så väldigt stor, men man ska ju som sagt ta hand om små sår och fattiga vänner I övrigt så kan jag inte låta bli att kommentera inlägg nummer 2. Måste vara rekord i särskrivning på MG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OleEvinrude 0 Postad 24 Mars , 2006 Nej då det var ba ra en lätt dirft med in lägg nummer ett Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grynna 0 Postad 24 Mars , 2006 Hihi, humor! Alltid kul med sär skrivning! Guld stjärna till OleE. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OleEvinrude 0 Postad 24 Mars , 2006 Nja, faktiskt ber jag om ursäkt för detta, kunde inte låta bli Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 25 Mars , 2006 ja va d ska R obert tänka nu!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hulten 0 Postad 25 Mars , 2006 http://hem.spray.se/sarskrivningspolisen/ ;-) /H Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 26 Mars , 2006 Ro bert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Mars , 2006 Var ska du ro honom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser