r-bert 0 Postad 18 Mars , 2006 jag är nyfiken på era fiske båtar ,och för att jag själv vill få tips till min båt, på placering lösningar på tex ekold ,djuprigg,spöhållare smarta lösningar ,skickar en bild på kompisens båt som vi annvänder mycket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 18 Mars , 2006 Fick inte fram bilden på skjulet men den finns in min sjöbod/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skallgrim 0 Postad 18 Mars , 2006 Än så länge leder Gedda stort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 19 Mars , 2006 Jag måste krypa till korset. Geddas båt är i en klass för sig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 19 Mars , 2006 måste ansluta mig här om det skal vara en äkta fiskeskuta röstar på Geddas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 Mars , 2006 haha... dock inte min denna, men farfars... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Mars , 2006 Men vad hände Gedda? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 19 Mars , 2006 Rom-drinkar på akterdeck!! -och rom kommer ju från fisken, alltså en fiskebåt ..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 21 Mars , 2006 Fiskebåt eller inte. Din båt är ju helrätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 21 Mars , 2006 det är farfar som har byggt om bägge båtarna till fritids-skick Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
korsdrag 0 Postad 2 April , 2006 trolling med levande bete Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mika66 0 Postad 4 April , 2006 Kolla min sida, inredningsbilder kommer så fort snöhelvetet har slutat komma ner.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 8 April , 2006 Vet du inte att det är förbjudet med levande agn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanHartvigson 0 Postad 8 April , 2006 Uttern 6000, ny för i år. Ska bli spännande att prova när vädret bättrar sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 8 April , 2006 Hej Stefan! Grattis till båtvalet. Hoppas du har gått med i Utternklubben också./skitfiske på dig/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser